برخی از راهنمایی در مورد تغذیه برای بیماران مبتلا به نفریت لوپوس
نوشته شده توسط : rshaole

برخی از راهنمایی در مورد تغذیه برای بیماران مبتلا به نفریت لوپوسبرای بیماران مبتلا به نفریت لوپوس، تغذیه پیوند حیاتی در روند پیشگیری و درمان است. قدرت صحیح و علمی می تواند به نفریت لوپوس جلوگیری، علاوه بر این، آن است که بهترین اثر. از آنجا که بیماران مختلف داشته بیماری های مختلف، هر بیمار باید یک نوع رژیم غذایی در نظر دارد برای بازگرداندن حالت این بیماری است. بعد، ما به شما برخی از مشاوره را، و ما امیدواریم که شما می توانید از آیتم های زیر بهره مند شوند.

اول، پزشکان به طور کلی بیماران مبتلا به نفریت لوپوس هستند غذاهای مثل قارچ، کرفس، اسفناج، انجیر، و غیره وجود دارد منع از آنجا که این مواد غذایی ممکن است بیماری را تشدید کند. علاوه بر این، بیماران مبتلا به نفریت لوپوس باید برای جلوگیری از محصولات دریایی، از آنجا که اکثر بیماران مبتلا به آلرژی. اگر آنها غذاهای دریایی خوردن، آنها ممکن است آلرژیک، و در پایان یک بیماری جدی بود.

در مرحله دوم، به عنوان مبتلا به نفریت لوپوس، بیماران اغلب دیگر هورمون و مواد مخدر، آنها ممکن است فاقد ویتامین B، ویتامین C، ویتامین D، کلسیم و روی را، سپس آن را باید مانند یک وعده غذایی که مواد مغذی هستند.

1. غذاهای غنی از ویتامین B، شامل غلات، حبوبات، جگر، سیب زمینی، سبزیجات برگ سبز.

2. غذاهای غنی از ویتامین C، شامل کلم بروکلی، کلم، فلفل سبز، پرتقال، توت فرنگی، و غیره

3. غذاهای غنی از ویتامین D، شامل تخم مرغ، کره، شیر، ماهی، و غیره

4. غذاهای غنی از کلسیم شامل شیر، محصولات لبنی، کلم، و غیره

5. غذاهای غنی از روی عبارتند از مرغ و yaytsy.

به طور خلاصه، بیماران مبتلا به نفریت volchanichnym نیاز به مصرف غذای کافی، انجام کار زیاد نیست. اما بیماران مبتلا به التهاب مفاصل نمی تواند حرکت کند، آنها باید نور خورشید اجتناب و جلوگیری از عفونت. بیماران مبتلا به چالش جسمی و روانی، می خواهم به پیروزی در این نبرد، آنها نیاز به حفظ روحیه ی خوب، و بهبود وضعیت بیمار.

اگر شما هر گونه سوال در مورد بیماری های کلیوی، لطفا با ما تماس بگیرید از طریق تلفن + 86-311-89261580 یا hospitalkidney@yandex.ru پست الکترونیک و یا اسکایپ: hospital.kidney.





:: برچسب‌ها: نفریت لوپوس,راهنمایی در مورد تغذیه ,
:: بازدید از این مطلب : 874
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 8 اسفند 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: